دفترچه خاطرات سید ابوالفضل میریان

اطلاعات علمی سید ابوالفضل میریان
مشخصات بلاگ

وبلاگ دفتر چه خاطرات SAM مجموعه ای از اندوخته های علمی و غیرعلمی سید ابوالفضل میریان است که در این وبلاگ گنجانده شده . با تشکر از شما بازدید کننده عزیز

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان
پنجشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۹، ۱۰:۴۰ ب.ظ

آموزش آردوینو جلسه دوم

سلام خدمت  همه شما یاران جان

معذرت می خوام از دوستانی که این چند روز منتظر مطالب ماندند .

با دومین جلسه از سری آموزش های آردوینو در خدمت شما هستم .

قرار بود این جلسه یه پروژه با هم بنویسیم و ببندیم .

این جلسه قصد دارم که یه LED رو روشن و خاموش کنم .(چشمک زن)

خب برای ابتدای کار نرم افزار آردوینو رو نصب کنید .(لینک بی لینک)

وقتی که نرم افزار رو باز می کنید با یه همچین چیزی رورو میشیم !!!

برای واضح تر دیدن عکس روی خودش کلیک کنید .

اگر با برنامه نویسی آشنایی ندارید توصیه می کنم که مطالب ما راجع به برنامه نویسی رو حتما بخونید .

حالا روی گزینه File کلیک کنید .

وارد پوشه Examples بشید .

از اونجا پوشه Basics رو انتخاب کنید و از اونجا Blink رو باز کنید .

یه چیزی عین این می بینید .

البته من یک کیلو کامنتش رو پاک کردم .

حالا وارد زبانه Tools می شیم و در گزینه Board نوع برد آردوینو مون رو انتخاب می کنیم .(من از UNO استفاده می کنم)

بعد وارد گزینه Port می شیم و پورت بوردمون رو انتخاب می کنیم .

حالا کلید ترکیبی (ctrl + u) رو بگیرید تا برنامه توی برد ریخته بشه  .

حالا شماتیک زیر رو ببندید تا نتیجه رو ببینید .

تا جلسه بعد خدا نگهدار

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۲۶
سید ابوالفضل میریان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی